frågor igen

Maja om frågor & svar:

Kul att du svarar på så mycket frågor!:)
Tycker du är så himla duktig som rider Braven så himla bra. Som jag förstått så är inte Roxi och Brave så himla lika;)
Har du själv märkt någon skillnad på din ridning på roxi sen du fick Braven?

Tack så jätte mycket! :D Braven och Roxi är precis som du sa, inte de minsta lika varandra att rida. Mina hästar är som dag och natt. Jag märker mycket skillnad mellan Braven och Roxi. Braven är känslig i munnen och för hjälperna medans Roxi är stark och stumm i munnen och okänslig för hjälperna. Det är dom olikheterna man märker mest när man rider, sen finns det mycket saker som är olikt. Det är även svårt ibland att gå över från den ena hästen till den andra när man ridigt, då ridningen "sitter kvar", fast oftast blir det bara en positiv inverkan på den andra hästen vilket är väldigt kul! :D

Felicia om måndag igen då:

Jag har looov! :D När har ni då?

Jag och Elina har Sportlov nästa vecka. Elina åker till New York på torsdag och jag åker till Åre på söndag. Så vi får då bomba med tidsinställda inlägg och även inlägg från där vi är då, bilder också såklart! ;)



förlåt för att han fick ett rött öga där, men jag har inte tid att redigera bort det just nu. Han är söt precis som han är :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är roligt att du svarar på så mkt frågor :)

Vilka bett har du oftast på dina hästar och vilka funkar dom bäst på ? :)

2011-02-21 @ 22:18:47
URL: http://victoriafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara elak eller något, men med grimman så långt ner, kan den göra jättestor skada :( Det är farligt :(

2011-02-23 @ 06:17:41
Postat av: Anna

Den där fjordingen är så fin ! :)

2011-02-24 @ 18:25:32
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0