Frågor

Anna om FAIL:
Vad heter ponnyn och ryttaren som står bredvid dig och roxelina på andra bilden? :)

Hon heter My och ponnyn heter Jaxo. Jag har lärt känna henne genom Taffsnäs. :)

Linnea om Måndag igen..:
Vad har du för ridhjälm? :)

Jag har en Charles Owen. :)


noora om Visste ni detta?:
på vilket sätt är du finsk? KAn du finska eller är de bara i "blodet"? haha ;DD

Jag har liksom det bara i blodet. Min mamma är finsk och mina kusiner och mormor och morfar bor i finland, så jag åker dit varje sommar. Men jag är född i sverigel. :)

Anna om Måndag igen..:
har du samma sadel på dina hästar? Ser ut som om du alltid har samma schabrak nämligen :)
Super söta hästar! :)

Jaa jag hade samma sadel till dom men idag fick Braven en egen! :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan inte ni fixa kategorier till er och filmer osv? För jag tycker det är så svårt att hitta!!

2011-02-08 @ 23:00:12
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: noora

Jag bor i Finland så därför undrade jag ;) vart bor dina kusiner, mormor, och morfar? :)) glömde säga att ni har jätte bra blogg! :)

2011-02-09 @ 14:07:07
Postat av: Micko

Kan du lägga uppp en bild på Bravens nya sadel? :)

2011-02-09 @ 19:28:30
Postat av: My

hahah vilken bild ? ;D

2011-02-09 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0