Visste ni detta?

Här kommer tolv grejer ni kanske inte visste om mig! :D

  • Jag är 50% finsk eller mer.
  • Jag har inte alltid gillat dressyr
  • Jag har extremt bra självförtroende
  • Jag sätter för stora krav på mig själv
  • När jag bestämt mig för något, så måste jag göra det
  • Jag har två katter och en kanin
  • Det var Elina som övertala mig att börja rida
  • Elina och jag har varit kompisar i 12år
  • Jag har lätt för mig i skolan
  • Mina kompisar tycker att jag tillbringar för mycket tid i stallet
  • Jag har blivit bloggberoende
  • Jag tycker det alltid är lika roligt att komma till stallet varje dag
  • Roxelina och Brave Heart är det bästa som någonsin har hänt mig




Kommentarer
Postat av: noora

på vilket sätt är du finsk? KAn du finska eller är de bara i "blodet"? haha ;DD

2011-02-08 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0