LÄÄÄÄNGE SEEN

Förlåt för art jag sugit på att blogga, måste verkligen bli bättre på att blogga här nu! Jag har  iallafall mycket inlägg på gång om det är till någon tröst. ;) 
 
Vilket som så var jag ute på mina älsklingar idag och red, joggade båda två bara liksom jag fortfarande sätter igång dom! Det var iskallt så red dom inte så värst länge, men båda två var väldigt fina men för jävligt starka och pigga, antagligen för att dom knappt gått något är under dom här veckorna! Shit vad tjocka och långhårigs båda två var när jag kom hem, haha, som små köttbullar! Men dom är söta ändå! 
 
Funderar kanske på att köra en frågestund så ni kan få veta lite mer om mig, vad tycks om den idén? :)

/Jossan 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla vackra Stormis! Jag går i samma klass som Clara så jag har träffat på honom dagligen i ca ett år. En kanon ponny!

2013-01-12 @ 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0