2013

Nu har jag lagt 2012 bakom mig, det har varit det bästa året i mitt liv hittils! Ett sjukt bra år med massa nya erfarenheter och kompisar. År 2012 har jag tagit mig från Regional till Elit nivå i dressyr, gått ut 9:an med bra betyg och börjat naturlinjen med bästa klassen, fått nya vänner för livet, börjat träna bågskytte, gjort något jag trott var omöjligt - kvalat Roxi till Nationellt i dressyr och uppfyllt en dröm - SM.
 
2012 kommer vara slårt att slå men jag har en känsla av att 2013 kommer bli ännu bättre. Det kommer bli MITT år. Jag har bestämt mig för att jag ska bli en bättre människa och uppskatta allt jag har. Jag kan erkänna att jag varit dålig på att verkligen ta tid och uppskatta allt jag har i mitt liv, min familj som alltid stöttar mig, mina fina vänner och mina älskade hästar.
 
 
* Jag ska höja mina betyg och bli en pluggis som jag var förr, lägga ner ännu mera tid på hästarna, planera min lilla fritid väl och spendera mer tid med mina kompisar och sluta vara tonårstrotsig mot min familj.
* Jag ska leva ett hälsosammare liv, motionera mer och ta hand om mig själv.
* Jag ska vara glad, glad och glad. Ta vara på dagarna och leva livet. 
* Jag ska uppfylla en dröm, göra något oväntat och överträffa mig själv.
 
2013 hoppas jag att jag får uppleva mer framgångar, nya erfarenheter och kärlek. 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad är de för bett Roxi har på bilden? :P

2013-01-01 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0