snart jul lov

Snart jul lov! Tre dagar kvar och sedan ledighet i nästan 3veckor, måste först ta mig förbi morgondagen då jag har engelska boksamtal och läxförhör i historia. På torsdag gör jag min sista läxa för iår. Hatar att precis alla lärare planerar in så många saker inför jul samtidigt, dock är det skönt att få massa håltimmar hela tiden. T.ex. idag började jag skolan vid 11.50 och slutade 1,5timma senare. Så himla skönt! Imorgon är min mental tränings lektion insälld så det blir sovmorgon för min del. ^^
 
Joggade Braven på ridbanan idag och skrittade ut en sväng. Roxi fick en lååång skritt tur på över en timma, hade sällskap med min kompis Anna så det drog ut på tiden lite. 
 
Såhär ser hästarnas träningsschema ut för resten av veckan:
 
Onsdag:
Braven - Rida ut
Roxi - Dressyrpass 
 
Torsdag:
Braven - Joggning på ridbanan
Roxi - Rida ut
 
Fredag:
Braven - Träning för Ulrika 
Roxi - Träning för Ulrika
 
Lördag:
Braven - Skritta ut
Roxi - Skritta ut
 
Söndag:
Braven - Träning för Ulrika
Roxi - Träning för Ulrika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0