HEJ ÄNTLIGEN

Asså jag får radikalt utbrott snart på blogg.se appen, har verkligen försökt publicera inlägg hela dagen men det går verkligen inte?!? någon som har samma problem eller är det bara mitt liv som gud vill sabba? :(
 
Aja skit samma, nu är jag här i alla fall och skriver ett inlägg, HEJHEJ! Skulle tränat idag igen med Knatte för Cissa men det blev inte så tyvärr då jag blev sjuk inatt och var helt död när jag kom hem från skolan... SUCK. Så nu sitter jag här hemma och googlar på hur man blir frisk fortare, vill ju verkligen bli frisk snart och förresten måste jag bli frisk tills imorgon för då är det #party.
 
Aja, ska ta en dusch och dricka lite te sen krypa ner i sängen och kolla lite film, ska nog bära med mig Roffe till sängen så han får hålla mig sällskap. Min fina lilla kaninis <3
 
 
/Elina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0