Två frågor - Två svar

Jag undrar, vad gör du när Braven stegrar? Han gör det på några bilder och stegrar han bara lite eller stegrar han högt vissa gånger? 

Skulle inte ni kunnat göra en sådan typ "bild-serie" som ni gjorde för skitlängesen när ni lekte cowboys?



Svar: Han stegrar ibland ganska högt och ibland bara lite grann. Varje gång han stegrar kastar jag armarna runt honom för att jag inte vill ramla av bakåt. Men han stegrar aldrig så högt att han kommer ramla bakåt, vilket är bra annars skulle det bara vara läskigt. 
Det var även någon som fråga om han kunde stegra på kommando, det kan han inte. Han stegrade på bilderna för att han var så rädd för vågorna vid vattnet och vågade inte gå i. Hahah, han är så feg min pucko-ponny ♥
 
 
Kommer ni ihåg "bild-serierna" jag och Elina gjorde förut? Vill ni att vi ska hitta på sånna roliga grejer igen? Det gör vi gladeligen. :) Gå in HÄR för att läsa en.
 
 
/Vicky
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja bilserie!! :D

2012-09-13 @ 17:36:16
URL: http://Munsborodarragh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa bildserie! :D

2012-09-13 @ 19:36:36
Postat av: isabell

Kul att ni faktiskt svarar på kommentarerna och frågorna! Uppskattas mycket av mig!!

Ja till bildserie :)

2012-09-13 @ 21:50:24
URL: http://teamhundarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0