RESULTAT AROS

Mina grabbar har varit fantastiska idag och skött sig super. Jag är väldigt stolt över dem och deras insats under dagen. Film kommer senare!
 
LB
 
Frans
Kom dit väldigt sent så hann knapt gå banan eller rida fram, haha. Men han kändes fin trots den stressade framridningen/framhoppningen. Tog det ganska lugnt i omh, la in några tajta svängar och tog en del längre, men dubbelnolla var han, dock precis utanför placering.
 
Solle
Väldigt stark på framhoppningen, drog som en jag vet inte vad, men det enda jag hade i huvudet var "rid frammåt!!" Det är när jag börjar backa honom som han stannar. Det gick jätte bra inne på banan, tog några korta svängar i omh, vi nollade och vann klassen!
 
LA
 
Frans
Det var en A:0 alltså gick det på tid från hinder nummer 1. En del hinder var ganska maxade och oxrarna kändes stora på honom, haha. 1a hindret gick  jätte bra och sedan när vi kommer mot 2a hindret som egentligen var ett super enkelt räcke så ser han murgrejen under vilket såklart är ganska läskigt. Frans kollar ibland på skaer som står under hindret, och sen får jag ta på mig lite själv eftersom att jag red ganska mesigt mot det så att han hade chansen att kolla. La en liten volt och han tvekade lite igen men hoppade super bra, sedan rullade banan på utan problem, tog en del snäva svängar och han var klockren nolla efter. Är super nöjd med honom med tanke på att vi tillsammans inte tävlat tillsammans förens i början av våren.
 
Solle
Det regnade ganska mycket när jag hoppade fram vilket gjorde att mina tyglar vart hala och gled ur händerna på mig. Han var likaså i den här klassen oerhört stark och springig. Hade samma tankar i huvudet denna gången och körde bara på. Allt rullade på där inne på banan, tog en del snäva svängar och vi nollade och faktiskt vann klassen. Nu har vi 3 vinster på rad, jag kan väl inget annat än att säga att jag tror att vi är tillbaka! :D
 
/Elina
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stort grattis! Det ser ut som Emil var med er pa sitt satt. Solle passar fint i pannbandet.

2012-09-29 @ 18:38:31
Postat av: Lisa

Stort grattis! :D

2012-09-29 @ 18:49:31
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: Alexandra ♥

Ni va superfina! :D Jag har bilder på båda hästarna från LB:n om du vill ha :)

2012-09-29 @ 20:20:48
URL: http://fjuarna.blogg.se
Postat av: Martina

Vad grym du är elina! Fortsätt blogga här btw, ni skapar en bra blogg tsm! Grattis till vinsterna :D

2012-09-29 @ 23:19:14
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0