RESULTAT

Det funkar inte att rida solle så kontrollerat som alla vill att jag ska göra. Det ärefter att alla börjat lägga sig i som allt skitit sig. Han hinner tänka för mycket när jag tar långa vägar och jag hinner också tänka för mycket. Inget funkade i LB. 
 
Laddade om med nya krafter och tänkte bara på att få tillbaka min gamla ridning. Började direkt med att lägga upp ett högre tempo och kortade ner vägarna lite. På en gång börjar jag lita mer på honom. Fick ett bra flyt fram till kombinationen där Jag tvekade för mycket. Han låg inte 100 och jag bangade då jag inte direkt trivs med kombinationer på honom. Men han hoppade typ igenom hindret så han försökte iaf. Jag blir lite små sur för när jag var mellan hindrena så sa de "vänta" vilket gjorde att jag styrde ut. Och sen så la dom på fel för att jag rev första hindret och sen stoppa på andra när jag egentligen fick en signal av dom att det räknades som stopp. Aja har inte så stor betydelse egentligen, fick ett pet också. Men lite irriterande är det allt när de gav mig 8fel för ett pet och stopp istället för 4 fel för ett stopp! Slutade iaf på 12 fel i klassen vilket är helt godkänt med tanke på omständigheterna
 
Imorgon kör vi igen och jag kör mitt egna race från och med nu. Är iallafall nöjd med den sista rundan i LB+, kändes som
Att vi tog oss ett steg upp på stegen som vi trillat ner för. 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dötrist när Vicky aldrig skriver! :(

2012-09-07 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0