HURT-KURT

Hejhåå, fredag imorgon, sådär extra roligt + att jag ska vara ledig från stallet då också, hiihihih. Har varit väldigt hurtig idag, enligt mig själv, ridit 2 hästar och gått en timmes promenad med den andra. Hahah, okej, när jag skriver det här så låter det bara patetiskt, vadå hurtig, gått en liten promenad och jag kallar mig själv hurtig. stort LOL på det asså, men vi håller kvar vid ordet hurtig, det gjorde mig glad, hahah.
 
Imorgon är det somsagt fredag och jag åker inte till stallet, ska fira en vän som fyller 17, idag faktiskt, väldigt trevligt.  Har just nu ingenting att skriva i hästväg, helt tomt, måste fundera ut något. Så länge kan ni kika in på elinamellberg.blogg.se , där uppdateras det förfullt, mycket lättare än att blogga om hästsaker, känns som man har bloggat om allt som går att blogga om...! :)
 
 
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0