SVAR

vad har hänt med Emil?? HAr inte hängt med så mkt!
Grymt blogg  förrästen!
Skriv gärna i ett inlägg :D
Puss!
 
Emil är på de eviga gröna ängarna nu pga skador som inte gick att göra något åt. Han var en riktig oturs häst som haft olika skador sedan han var föl, egentligen lite för stor och tung för sig själv. Tänker på honom varje dag och det känns så himla tomt här utan honom, men jag vet att han mår bra nu och slipper att ha ont! Jag har även hans pannband så då känns det extra mycket som att han är med mig :)
 
/Elina
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag vet exat hur det känns jag var tvungen att avliva min första ponny för bara för någon månad sen och jag gråter och tänker på honom varge dag som går. Det är hemskt. Han hade artros och man kunde inte göra något åt det.
Min ponny Killen var en mini kopia av din Emil dom har det säker jätte bra i Trapplandets eviga gröna engar tillsammans med alla andra hästarna :)
//Emilie :)

2012-10-03 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0