snart.. finland!

Igår åkte vi och lämnade Braven hos Ulrika, han kommer vara där mån-mån eftersom jag ska åka till Finland. Åker dock på onsdag kväll men jag eller pappa kommer inte ha tid att lämna honom idag eller imorgon, så det fick bli igår. Men jag vet att han har det skit bra hos henne och han kommer få jätte bra träning. 
 
Idag ska jag till stallet nu på förmiddagen och rida Roxi sen blir det hem och plugga. Sent ikväll blir det bio med några kompisar i stan. Imorgon åker jag ju till Finland så då måste jag packa och plugga.. :/
 
Kommer nog troligtvis inte hinna göra några tidsinställda, förhoppningsvis något iaf under tiden jag är borta. :)
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VILKEN FIN BILD!!!

2012-10-30 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0