MOTIVATION OCH FRÅGA

Hej på er söta läsare! Tänkte säga att jag vart sjukt blogg motiverad när jag kollade in duktiga Danais blogg. Hon skriver om så mycket roliga övningar som hon gör med sina hästar, vad hon tycker om olika utrustningar och såklart en massa resultat mm. Att läsa de gjorde mig själv motiverad till att blogga igen, om hästar :D heheh. Mycket kul när man hittar roliga bloggar som lyckas få en motiverad, det händer inte så ofta längre. Men nu kör vi igen, vart taggad på det här nu. Även om det inte kommer bli uppdatering varje dag så kan det ju vara roligt ändå att läsa, visst? :D
 

 
Och juste BTW så har jag en fråga till er som jag likväl kan flika in i det här inlägget! Det är nämligen så att Vallentuna har KM snart, vet inte riktigt datum. De har kommit på ideen att man ska vara utklädd (Vet väl inte riktigt om det uppskattas till 100 från mig men det kan bli kul) Så nu min fråga till er, vad sjutton kan man klä ut sig till?
 
Har ni några tips om vad ni tycker att jag och Solle kan klä ut oss till? Vore skit kul och snällt om ni kunde slänga in llite tips här! :D
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Bella

Pumpa! :D

2012-10-24 @ 16:33:32
Postat av: Anonym

Musse pigg!

2012-10-24 @ 17:47:57
Postat av: Anonym

En race-bil och du som en förare haha om du ens förstår. Du kan sätta på 'klistermärken' på chabraket(stavning) osv:)

2012-10-24 @ 18:52:01
Postat av: Jenny

Lussebulle :) Eller en solros :)

2012-10-28 @ 21:49:19
URL: http://allanmirakel.blogg.se
Postat av: Jenny

Lussebulle :) Eller en solros :)

2012-10-28 @ 21:49:20
URL: http://allanmirakel.blogg.se
Postat av: Anonym

KANINER!

2012-10-31 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0