KNATTE ÄR GRYM

Shit vilken jäkla häst jag har!! Knatte har börjat hoppa så sjukt jäkla bra med hela kroppen, man känner verkligen vilket stort hopp han har. Dock är sadeln värdelös, den ligger dpligt på Solle och jag tror att den är för trång för Knatte eftersom att han är väldigt krallig! Sen när man hoppar högre med knatte och han verkligen hoppar så flyger jag bara, bara glider runt i den liksom, väldigt irriterande. Så nu ska vi leta sadel också, spännande!
 
Kollade in Nellies blogg och såg att hon hade lagt upp bilder på sin D-ponny när dom hoppar. Tänkte direkt på Knatte när jag såg den, så sjukt lika (Enligt mig iaf) Vad tycker ni? Har Nellie en mindre kopia av Knatte Fnatte?
 
Om man tänker liksom själva hoppstilen på dem och sen utseende
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om man kollar på bilden så hoppar knatte inte rätt ju, ryggen ska ju vara rund, men hans är ju inte det. men så är det ju med solle ochså. synd att man någon inte kan rida en egna hästar rätt...

2012-10-10 @ 23:02:44
Postat av: esslan

Åh helvete vad den där kommentaren gjorde mig sur. Sköt ditt egna jävla liv och sluta klaga på andra. ALLA hästar hoppar olika. Min ponny går msvb och hoppar inte heller med hela ryggen men det har gått bra i 16 år och lär göra resten av henne liv också. Idioter.

2012-10-11 @ 11:15:10
URL: http://essiecederroth.myshowroom.se
Postat av: Anonym

jag sköter mitt egna liv? ja din häst är snäll du som hoppar, hon kommer sluta med det när hon får ont i ryggen så får vi se vem som har rätt, jag tyckte bara det var synd att elina inte kunnde rida hennes häst rätt eftersom att det är en ung häst och behöver utbilddning som är rätt om hon vill att den ska gå högt. ni värkar tydligen inte ha någon häst kunskap i huvet .

2012-10-11 @ 22:51:40
Postat av: esslan

Vad har du för kunskap om hur man beter sig i livet i så fall? Hon har hoppat i 16 år så varför skulle hon få ont nu?! Klart deras kroppar blir sämre ju äldre dom blir, inte alls konstigt. Hon kan nog ta hand om sin häst ska du se.
Klagar du lika mycket på Nellies blogg om hur hennes hästar hoppar? Herregud. Du kan ha en åsikt, men ibland behöver den absolut inte sägas.

2012-10-12 @ 00:08:31
URL: http://essiecederroth.myshowroom.se
Postat av: Anonym

elinas hästar är ju alltid halta och massa grejjer?? vad betyder det då? det är ju alltid något fel på dom, oavsett vilken häst dom tar hem så rider hon sönder dom, tycker bara det är tråkigt. jag läser inte nellies blogg , men okej.. om jag har en åsikt kan jag vell säga den om jag vill? jag säger bara att jag vet att jag har rätt, och inte du.

2012-10-12 @ 16:15:56
Postat av: Stina B

Tycker lite synd om dig anonym... Glömde din mamma ge dig ett namn? Kanske därför du är så bitter? :) Tydligen har du ingen blogg heller & alltså vågar du ju inte visa upp ditt liv, skriva om dina hästar, deras skador osv, då tycker jag inte du har rätten att kommentera Elinas hästar & ridning, bara för att hon vågar visa upp den, och tyvärr även för idioter som du!

Förväntar mig en youtube länk där du rider & sen en lista på dina hästars skador under två år, så får vi se om du är så jävla felfri, för du har ingen rätt att sitta & kommentera anonymt bakom en trygg dataskärm! Det går bra med bilder, men helst video ;) Puss!

2012-10-13 @ 00:16:10
URL: http://stinabjorklund.blogg.se
Postat av: Anonym

du fattar ju ingenting. idiot

2012-10-14 @ 13:52:16
Postat av: Matilda

Jo, dom har faktiskt samma teknik :)

2012-10-22 @ 07:37:24
URL: http://Pussmulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0