HAR NOG VUXIT IFRÅN DET HÄR

Hej på er! Sitter och funderar lite medans jag kollar in olika häst bloggar som jag inte gjort på väldigt länge! Scrollar just nu igenom ponnysanning men finner inget intresse i det? Antingen så roar inte häst bloggar mig längre på samma sätt som det gjorde förut eller så har bloggarna helt tappat det intressanta. Fast ärligt så tror jag nog att det är jag som inte finner något intresse i det längre, går aldrig in på hästbloggar nu för tiden, kollar sällan efter ny utrustning till mina hästar på nätet osv, som jag gjorde all the time förut.
 
Undra om det är så att jag vuxit ifrån det eller vad det nu är frågan om. Den här tanken slog mig nu när jag kollade igenom bloggarna som jag inte kollat in på länge. Väldigt konstigt känns det iaf att helt plötsligt inte känna något alls av att gå in på en blogg som förut uppdaterades i min dator 24/7. Jag antar att det är att jag vuxit ifrån det här "mellanstadiet" lite och lägger nu istället all fokus på mig själv och mina hästar. Det märker ni ju garanterat av i bloggen också, jag har inte samma intresse av att dela med mig kring allt jag gör om dagarna med mina hästar.
 
 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Esther

Fin bild :)

2012-10-18 @ 19:19:04
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: Noora

tror samma sak har hänt mig.. Förr läste jag hästbloggarna väldigt noga och tyckte det var både roligt och intressant att läsa, men nuförtiden kollar jag bara in för att det har blivit en "vana" att göra det. Jag skrollar igenom och läser något inlägg lite snabbt, inte mera än så..

2012-10-19 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0