TÄVLINGS PLANERING 2013

Snart drar tävlingsåret 2013 igång, tro det eller ej men jodå. Satt idag och planerade lite målen med hästarna under nästa år osv. Knatte blir ju 7 nästa år vilket betyder att han får tävla på riktigt vilket det ska bli sjukt kul! :D
 
MÅL 2013:
 
KNATTE
•Januari-Juli: Han ska ha startat 10 120cm och på de 10 starterna ska han ha minst 3 nollor och vara kvalad till 130cm. 
 
•Juli-December: Under detta halvåret ska han sätta minst 2 nollor i 130cm för att vara färdigkvalad 140cm 2014.
 
Sen finns det även flertal roliga cuper man kan delta med när man kommer upp på storhäst. Blandannat så ska jag försöka ta mig ner till falsterbo- The Tour of Amateurs. Det finns även lamicellcup, Stockholm Trophy, Riksmästerskapen, Sveland cup mm. Jag har inte så bra koll kring detta men jag ska helt klart delta i så många cuper som möjjligt nästa år! :)
 
 
SOLLE

•Januari-Juli: Stadiga resultat i LA, startat MSVB med 0 fel.
 
•Juli-December: Gå stadigt i LA/ MSVB och starta någon MSVA
 
Även för Solle finns det lite roliga cuper som man kan delta i. Eftersom att det här blir mitt sista år på ponny så ska jag försöka vara med i så mycket som möjligt med honom. Har dock inte samma krav på mig med honom då han är som han är, men förhoppningsvis så har vi medvind.

 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ölandshoppet, för både häst och ponny, dock med en veckas mellanrum..

2012-11-21 @ 20:47:14
Postat av: Retard Riders- Martina

Härliga mål, det fixar du säkert med båda! Jättefina hästar ju :D

2012-11-21 @ 22:02:54
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: amanda

hej!
kan du svara på denna frågan elina i ett inlägg, skulle varit kul!
ska du sälja solle när du inte kan tävla honom längre eller ska din syster ha honom?
grym blogg!
kram :)

2012-11-21 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0