onsdag 7/11-12

Jag är så sjukt taggad inför tävlingsäsongen 2013! Iår debuterade jag och Braven regionalt och har redan tävlat SM och har vinster och placeringar upp till nationell dressyr. Jag och Roxi har lyckats kvala till nationellt, vilket jag inte trodde var möjligt för henne.. hon slutar aldrig förvåna!
 
2013 satsar jag och Braven på att komma till A-finalen på SM och försöka höja vår snitt % i FEI programmen. Med Roxi satsar vi på att tävla nationellt på OK %, ta revansch på Fjord-SM och bli placerade +juniormästare och eventuellt tävla Fjord-NM (fast det krockar nog med SM på Braven..). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det krockar, vad väljer du då av SM med Braven och NM med Roxy? :)

2012-11-08 @ 11:54:59
Postat av: Mikxki

Hoppas att det går lika bra och bättre än vad det har gått i år :) Undrar som den ovanför om du skulle välja SM med Braven eller NM med Roxy om det skulle krocka

2012-11-08 @ 14:55:02
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0