Lördag!

Äntligen lördag! Har verkligen bokstavligen tvingat mig själv genom den här veckan.. tur att jag har mina underbara kompisar som gör skolan lite lättare iaf. Ni vet ju att jag går Natur, så det är sjukt mycket att göra. Prov hela tiden, läxor, inlämningar, diskussion, debatter.. jaaa ni förstår själva. 
 
Nu på förmiddagen drar jag och pappa till upplands väsby för att handla lite grejer på Stockholms Ridsport men även lite på Hööks. Måste i första hand köpa regntäcken och fleecetäcken då mina hästar är så "skillade" att de gjort sönder alla sina täcken, sen vill jag köpa ett par fodrade ridbyxor. Kommer säkert fastna för något mer! ;)
 
I eftermiddag ska jag rida ut på Roxi och skritta ut på Braven. Vid kl. 5 ska jag vara på Äppelvikens ridskola för deras spökrunda, haha. Kommer antagligen dö..
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet att byxorna på bilden har varit på rea på Stockholm ridsport! (:

2012-11-10 @ 11:11:28
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0