9 NOVEMBER 2012

Oj, det var länge sen bloggen! Idag är det fredag och det är helg, tjooooho. Har varit borta ifrån bloggen några dagar nu (som jag aldrig är annars, hehe) så nu är det dags igen att blogga. Jag har iaf precis kommit ut úr duschen och sitter här med blött, rufsigt hår. Idag fyller min mamma år så mormor, morfar, min morbror hans tjej med barn och sen Gurris kommer hit för middag. Sov hos Gurra inatt och kom hem vid 1 tiden, båda hästarna fick vila idag så jag tog en lite sovstund i min säng när jag kom hem innan jag och mamma åkte upp till stallet vid halv 4 för att ta in hästarna.
 
Imorgon är det KM som står på spel, ska jag vara ärlig eller ljuga? Nej, ärlighet varar längst, är inte speciellt taggad. Kan man säga så? heheh, men faktum är att jag vet inte om jag är så sugen, ser inte KM som någon "tävling" heller direkt, fast har iof aldrig ridit något KM förut, eller jo förresten, på Rastaborg med vår A-ponny Majsan vi hade då. Kommer ihåg hur glad och STOLT jag var när jag gick runt där nolla, min andra tävling och jag glömde banan i omhoppningen men kom ändå 3a trots låååååångaaa vägar! Å tider det, kanske kan bli lite roligt imorgon ändå :) Gustav hänger med dit också, lol, hans val så han var skylla sig själv.
Ska springa ner och hjälpa till med maten nu, antar att jag inte bloggar något mer idag, men imorgon får ni iaf resultat, håll tummarna för mig och min gula stjärna imorgon så hörs vi :D
 
 
/Elina
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Red du på Rastaborg? Min ridlärare red där när hon var yngre och hade även sin första häst där och det verkade så himla bra! Jag har ingen egen häst så jag har inte fått koma ut och tävla utanför klubben så för mig blir det mest KM, jultävlingar osv, men det verkade som att man fick komma ut och tävla på Rastaborg om man var duktig? Skulle vara intressant att veta hur det var där eftersom jag bara har ridit på en ridskola, den jag rider på nu och det skulle vara kul att kunna jämföra lite. om du har tid kan du väl skriva ihop ett inlägg, eller en kommenatar på min blogg, om hur ridlärarna och hästarna var, hur mycket man fick tävla osv?

2012-11-11 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0