LITE PLANER MED KNATTIS

Idag har det bästa passet suttit hitils med KnattisPattis. Han kändes mycket mer på hugget och förstog vad jag menade, han gick stadigt i formen och var inte speciellt stark. Jätte skönt och roligt verkligen! På tisdag kanske vi drar till Arnold med honom beroende på om det finns plats i gruppen eller inte, vill visa upp honom och höra vad han tror osv. Spännande att se vad han kommer att tycka och framförallt vad han tror om hans framtid.

Jag har även anmält mig till några tävlingar faktiskt, det är ju så fruktansvärt mycket anmälningar på storhäst så det gäller att vara ute i god tid att anmäla för att hinna med innan det blir fullt. Känner jag sedan att det blir för tidigt eller att det är något som inte känns bra så är det bara att stryka sig. De tävlingar som vi är anmälda till är Enskede 6/6 90cm och 95cm, 16/6 Hölö 95cm och 100 cm och 28/6 - 30/6 Vingåker 100cm, 110cm och 110cm.



/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fort du går ut och tävlar! :P

2012-05-20 @ 20:05:02
Postat av: rebecca

ut&tävlar gör väl inget, det jag reagerade mest på att du stiger i klasserna väldigt fort :)

2012-05-20 @ 23:25:08
URL: http://vardagmedhastar.webblogg.se/
Postat av: Savannah L

Jag är funktionär på enskede den 6/6, hoppas vi ses!

Vill bara säga att klubben är enormt fin trots att den ligger så centralt! Men jag ska kolla om jag ser dig! :D ♥

2012-05-21 @ 15:13:31
URL: http://equestriancrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0