TJOOO

Hej på er! Ledsen för den grymt dåliga uppdateringen här från min sida. Fick tillbaka min iPhone igår och är så sjukt lycklig över det, har dock haft problem med att få ner blogg appen i telefonen konstigt nog, men nu går det så den håller just nu på att laddas ner! :)

Igår red jag Knatte lite mer på riktigt och det gick jätte bra, fast det är fortfarande väldigt svårt eftersom att jag inte riktigt kan knapparna osv osv. Red till en början runt lite på banan och kände lite på honom hur mycket jag kunde ta i honom mm. Sedan skrittade jag ut en sväng med Linnea med sin nya 5åring Flurran, det gick väldigt bra trots att det var 2 unga hästar och Flurran är även hon relativt ny. När vi kom tillbaka så fortsatte jag att rida lite på banan med honom, det låg två bommar på banan, en på varje lång sida som jag galopperade över och bara försökte hitta avstånd. Sedan la mamma upp en bom på 2 sockerbitar som jag skuttade över lite några få gånger för att känna hur han kändes. Jag är väldigt nöjd med honom och redan nu gillar jag honom mer än vad jag gjorde när jag provred! :)

Idag är det måndag och jag hade lång dag i skolan, men jag får se om jag tar mig upp nu till stallet och pussar lite på honom och även Emil och Solle SÅKLART! Annars åker jag upp med mamma imorgon bitti till stallet och rider Emil och Knatte eftersom att jag början halv 1 :)



/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0