skolan

Usch hatar skolan just nu... hur kommer det sig att de alltid sätter in alla stora prov och inlämningar i slutet av terminen? Jag har matte läxor, nationella prov, musikinlämning, SO inlämning, Svenska inlämning +en bok att läsa, franska läxor, engelska läxor.. måste även sy på en grej i syslöjden och göra ett arbete i Bilden. ÅHH jag orkar inte.
Nu har jag klagat av mig lite. Men som ni förstår kommer jag ha rätt fullt upp tills sommarlovet, så blogggen kommer inte uppdateras så bra från min sida tills allt är över. Men jag ska försöka så gott jag kan. :)
Jag har även glömt att säga att på torsdag åker jag med Braven ner till ett nationellt meeting i mantorp. Ska bli så roligt! :D
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du till gripens meeting i sommar? :)

2012-05-15 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0