RIDNING IDAG

Till Jossan och Sofia: Nu var ni allt roliga tjejer!!



Nu är jag hemma från stallet och snart bär det av mot skolan. Hann rida både Emil och Knatte nu på morgonen så det är skönt att slippa åka efter skolan ikväll och rida. Jag red båda på ängen, Emil var väldigt fin, red inte så länge eftersom att jag hade lite små brottom. Skuttade över stockarna och sen ett litet räcke som stod uppsatt några gånger och han hoppade super bra! :)

Knatte red jag även honom på ängen, hans första gång där så jag hade med mig Karin som sällskap. Han var väldigt lugn och fin och brydde sig inte speciellt mycket. I slutet så provade jag att hoppa några skutt med honom också och det gjorde han utan problem. Har ju bara ridit lite över bommar och hoppa kanske 50 cm på honom hemma hos oss. I helgen tänkte jag faktiskt ta och hoppa honom lite, dock bara lågt eftersom att jag måste lära mig honom! :)

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0