NYA STÖVLAR BEHÖVS

varför har du silvertejp på högra stövlen?
För att dragkedjan på den stöveln är trasig och åker ner när man rider villket är vääldigt irriterande. Så då satte jag på tejp och dragkedjan höll sig uppe.


Men det börjar bli dags att köpa nya stövlar faktiskt. Jag är vääääldigt sugen på brunt, det är jag. Funderar på att köpa ett par bruna Ariat skor med ett par bruna dyon shaps till, sååå snyggt. Dock känns det mycket svårare att matcha brunt, men snyggt är det, jaa! Jag tror att skor och shaps är väldigt skönt, på sommaren iaf så kan man bara rida i skon hemma, thumb up!



Parlanti stövlarna är to die for, bokstavligen alltså. Så sjuuukt snygga! Men det är ett ganska så saftigt pris på dem också, kanske värt det?


Och sen så har vi dessa ur snygga De niro stövlarna. Sjuukt snygga och samtidigt utstickande. Dessa stövlar är snyggt i både brunt och svart men tror nog att jag skulle ta de svarta eftersom att min övriga utrustning är svart!


/Elina




Kommentarer
Postat av: cornelia

De svarta de niro stövlarna är sjuuuukt snygga och coola! :D

2012-05-06 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0