FAIR KNIGHTSHADE

Fair Knightshade, eller "Knatte" som han kallas är min nya stjärna. Han är en fux *suck* valack född 2006. Faktiskt så fyller han 6 år imorgon, haha! :D Han är 163cm hög och har gått 110 cm i hoppnning med lite pet.

Jag har provat honom 2 gångar innan jag bestämde mig. De gånger som jag provat honom så har jag inte varit så jätte förtjust i honom faktsikt, men tror att han kan bli väldigt väldigt rolig ju mer jag rider in mig på honom.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om honom, hehe. Men ska knäppa bilder imorgon på honom tänkte jag, så ni får hålla er till imorgon med att se bilder på honom! :D


/Elina

Kommentarer
Postat av: Stina Björklund - inlägg om ponnymorsor

Liknar min lite, eller alltså fux, valack, ye you get it!

2012-05-11 @ 22:33:37
URL: http://sstinabjorklund.devote.se
Postat av: Anonym

grattis!

2012-05-12 @ 06:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0