-



Ohoo, nu är det inte långt kvar tills jag och Shadde gör vår tävlings debut ;) Den 6e Juni rullar transporten mot Enskede och vi ska hoppa 90cm och 95cm :) Jag är väldigt taggad på det, trots att han är oriden och det är ett jävla massa jobb kvar på honom så behöver han komma ut och se sig om i världen. Jag ser det egentligen inte som en tävling, 90cm och 95cm i avd B är inte direkt en tävling, enligt mig, men det är världens BÄSTA träning. Att komma till nya platser, smälta en ny miljö och att gå in på en helt okänd bana med en massa nya hinder, publik, barnpersonal och musik som spelas all day. Bara det är ett stort steg för honom, min lilla bebis häst.

/Elina


Kommentarer
Postat av: Savannah L

Världens bästa plats att tävla på, svär! Trevliga funtionärer haha! Kan nog fota dig lite också! Banan kommer vara jättefin, hoppas vi ses ;) ♥

2012-05-30 @ 19:20:18
URL: http://equestriancrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0