VAD SKA JAG GÖRA PÅ DAGARNA?

Känns så tråkigt nu när Solle inte är 100, speciellt nu när det är helg och jag inte har Emil. Har ju liksom inget att göra på dagarna.. När jag är på väg till stallet så kommer jag alltid på att jag inte har någon att rida egentligen så då snor jag Frans från Jossan och rider. Och när jag bara rider Frans så har jag hela dagen över känns det som. Usch, skulle inte kunna gå tillbaka till tiden när jag bara hade 1 häst att rida. 2 hästar är ok att rida varje dag, men 3 hästar slår allt. Speciellt nu när det är så skönt ute! På vinter när det är snöstorm och 32627 minus grader ute vill man ju bara dö när man tänker på stallet XD


Nej nu får Solle inte vara sjuk längre, ska nog köra ett hårt hopp pass med honom imorgon. Skämt åtsido, men önskar att det vorre sant.

Får väl försöka tigga till mig Frans imorgon också i guess! :P



BTW; har köpt 2 ohästrelaterade saker idag som ni får se på min andra blogg ;) Så om ni vill se så får ni kolla på Elinans.blogspot.com


/Elina

Kommentarer
Postat av: Julie

Haha jag skulle aldrig palla rida 3 hästar om dagen x) Tar 3½ på mig för EN häst varje dag om jag ska rida, mocka, fixa, borsta och allt sånt, och då är jag ändå hyfsat effektiv! Fast lite övernoga kanske :P Men kanske är lite skillnad för dig som har nära till stallet och kan åka hem och vila emellan, det kan inte jag!

2012-03-04 @ 01:41:13
URL: http://hastfjollor.blogg.se/
Postat av: Louise

Du skrev aldrig hur det gick på Solvalla, vad är det för "fel" på honom? :( <3

2012-03-05 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0