HORZE

SNYGGA produkter från HORZE
¨
Sadelpadd 365kr (Jag har en sån här själv, använder den dagligen och älskar den!)
Schabrak med ull 365kr (finns i dressyr och allroundmodell)
B//VERTIGO Schabrak 223kr (finns i dressyr och allroundmodell, finns i flera färger)
Elite Schabrak 139kr (finns i dressyr och allroundmodell, finns i flera färger)
Savannah Schabrak 233kr (finns i dressyr och allroundmodell, finns i fler färger)
Pro Tec Senskydd 4st 399kr (finns i svart, vit och brun. Själv har jag ett par i brunt!)
Polo Fleecelindor 4st 189kr (finns i flera olika färger)
B//VERTIGO träns 1690kr
Horze Prague träns 629kr (finns i svart och brunt, i alla storlekar. ÄLSKAR DET)
Avalanche regntäcke 599kr (finns i flera lika färger. Det är verkligen sjukt bra, jag har ett själv till Braven)
Showtäcke 239kr (finns i flera färger. GALET SNYGGT, VILL HA!)
B//VERTIGO munkjacka 299kr
WCT tröja 259kr (har själv en i blå, den är jätte skön och jag använder den typ alltid i stallet)
KIMBERLEY ridbyxor 833kr (finns i brunt och vitt)
B//VERTIGO piketröja 599kr (finns i lila, röd och blå)
B//VERTIGO Kendra tröja 849kr
ALLT hittar ni på HORZE!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0