Gripen!

Förlåt för dålig uppdatering, jag har ingen bra ursäkt den här gången.

Idag blir det tävling på Gripens Ryttarförening! Är sjukt taggad men jag har inte höga förväntningar. Roxi har varit allmänt dampig hela veckan och stegrat 130354454 gånger (det är absolut inget fel på henne, utan hon brukar bli lite cazy på våren +att hon kommit på att hon kan göra så för att komma undan arbetet). Och Braven är väldigt avslappnad och lugn, jag vet inte om det är bra eller dåligt (?). Haha, kan de bero på vårkänslor och hårfällning? ;)

Som sagt, jag har inga höga förväntningar. Mina mål för den här tävlingen är att slå mina förra % i LA:P1 med båda, det återstår och ser hur det går!

Starttider:

LA:1 Roxi kl. 14:59
LA:1 Braven kl. 17:06
LA:P1 Roxi kl. 18:27
LA:P1 Braven kl. 20.27 

Jag startar typ sist i alla klasser också, så det är rätt nice! Om någon av er bloggläsare är där, så får ni gärna komma fram och hälsa som ni brukar! :D Och Linnea Schalander kommer med och fotar!!!


/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Lycka till! (:

2012-03-24 @ 14:17:04
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0