PROVRIDNING

Okej, tänker berätta vad jag gjorde. Jag var och provred en stor häst. Jätte fin och hoppade som en gud. Dock så backar vi av den då den såg väldigt lustig ut i kroppen, super hög manke, svankig och riktigt överbyggd med en massa rump muskler. Sen så tyckte vi att den var lite gammal, 14 år och den hade ganska ojämna resultat. Förövrigt så gillade jag honom väldigt mycket och riktigt fin och rolig! Lite Frans över den.

Så om det finns någon av er som vill ha en riktigt fin häst som har gått de högsta klasserna en gång i tiden och vill ha något lite billigare så kan ni kolla in Mackan.

Jag hoppade en bana på 110 cm och en avslutande oxer på 130cm med honom och han bara flög över som ingenting. Jätte fina super härliga språng gjorde han. Ramlade faktiskt av en gång oxå, heheee.. Kanske lägger upp filmen på det en vacker dag ;) Det var hur som helst bara mitt fel!!

Här är en lite snabb ihopklippt film från när jag hoppade honom!

/Elina

Kommentarer
Postat av: reanlandman from Holland

looks very nice!

is this gonna be your new horse ?



love

Rean Landman

Holland

2012-03-21 @ 19:50:04
URL: http://rgoldy.devote.se
Postat av: Emma

den hade ju ingen direkt hoppteknik, den tar ju kråksprång över alla hinder. Så det är tur att ni inte ska köpa den!

2012-03-21 @ 21:27:44
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: tellan

Det är ju Mackan vafan! :D En tjej på gårdens häst eller hon har typ lånat ut den på försäljning. Älskar Mackis, så lätt att rida. Men à lite cp byggd ;)

2012-03-22 @ 07:43:34
URL: http://Holmbeerg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0