hoppträning!

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering. Min data har krashat, så jag kan inte blogga från den och min bloggappen på mobilen suger.

Förra veckan lovade jag Linnea att jag skulle åka och hoppträna med henne, så i tisdags så åkte vi iväg och träna för Hans Westergren. Det gick sjukt bra! Jag har blivit lite hopprädd på senaste tiden, så jag var lite osäker ibörjan en det gick över. Braven var lugn och lyssnade super bra! När jag hade hoppat klart en bana stod Hans och klappade händerna och sa "jag får rysningar, så bra var det".

Efter träningen sa han till mig: "den där hästen.. den där hästen.. är en på miljonen".

Jag var riktigt stolt över Braven efter träningen, även mig själv.



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteduktig du är i både hoppning och dressyr!! Du rider som en gud!<3

2012-03-30 @ 19:19:14
Postat av: Elin

Riktigt fint Victoria :)

2012-03-30 @ 19:48:41
URL: http://emmaohelin.blogg.se/
Postat av: sofia

Fint. :) Men riktigt oschysst att du inte svarat på alla frågor från frågestunden, du klagar på att de är för lite frågor sedan svarar du inte ens på alla du får!!

2012-03-30 @ 20:24:05
Postat av: isabelle

Hej :) Självklart är Braven är riktigt snygg ponny! Men har du tänkt på att du rider riktigt riktigt bra också? Nu följer inte jag eran blogg så jätteaktivt, men det ser liksom alltid bra ut när du rider. Kram!

2012-03-31 @ 19:46:53
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0