grinig häst

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har varit tvungen att sitta och plugga till NP i Kemi varje gång jag kommit hem de senaste dagarna. Men det visade sig idag på provet att man egentligen inte kan plugga till det, det är omöjligt att veta vad som kommer. Men provet gick iaf rätt hyfsat, så jag är nöjd! ;)

Idag red jag och Becka ut på hästarna en sväng i vårsolen och sen red vi på grannstallets ridbana en stund. Braven var riktigt grinig idag, det är väldigt jobbigt när han sätter den sidan till så man orkar inte riktigt rida. Men Becka var nöjd med Roxi, hon sköter ju sig alltid! ;)



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Alexandra

skulle ni inte kunna lägga upp ett inlägg om hur ni "ställer in" era hackamore? :)

2012-03-14 @ 20:57:04
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0