fjällen

Jag har inte bloggat så mycket eftersom jag inte riktigt haft tid till att blogga. Jag håller alltid på med något, åker skoter, skidor, åker till Åre, pluggar m.m. Tiden räcker inte till allt jag skulle vilja göra! Elina tycker jag suger på att blogga, haha! ;)

Braven har det jätte bra hos Ulrica! Han stormtrivs och är super duktig säger Ullis. Hon sa även att det var enorm skilland på honom sedan hon hade honom sist, vilket är roligt att höra!

Roxi togs hand om min mamma i två dagar, sedan av Joanna i två dagar och nu ska Rebecka ta hand om henne i 3dagar. Joanna hade ridigt henne lite och det hade gått väldigt bra! Rebecka kommer troligtvis rida henne också. :)



/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0