FINA HÄST

Fasiken vad kallt det var imorse. Var nog riktigt kallt under natten så det var hårt överallt. Men solen har kommit fram så det blir lite varmare iaf, skönt.

Jag började med att hjälpa mamma att ta ut alla hästarna innan jag tog ut och fixade Emil. Jag red bort med honom till sommarhagen för att kolla på underlaget där. Tyvärr så var det även hårt där, men det var gräs så det var ändå lite mjukare än vad det var på vägarna. Jag skrittade runt något varv där inne och även travade något varv. Han var verkligen jätte fin de varven jag red, lätt i handen, lätt från marken, mjuk och fin i munnen. Skit också att det var hårt ute, hade mer en gärna ridigt på honom idag med tanke på hur han kändes. Istället fick han skritta ut på vägarna med långa tyglar och bara slappa lite.

Aja, hoppas att han är så imorgon också och att det är mjukt ute! :)


Fina Emil, älskar bilden
 

/Elina


Kommentarer
Postat av: reanlandman from Holland

hey there !

i cant comment on your own blogg, so i do it here hihi .

:

so nice pictures,

I like your blogg it's very very good! :D



love

Rean Landman

Holland

www.rgoldy.blogspot.com

2012-03-06 @ 15:19:20
URL: http://rgoldy.blogspot.com
Postat av: Cissi

Fin bild Elina. Hoppas att han ar fin att rida de flesta dagarna. Jag ska kora honom nar jag kommer hem sa blir han mjuk och fin.



Som du ser sa saknar jag nagra bokstaver. :-)

2012-03-07 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0