ELIT/DIV 1 OMGÅNG 1

Hela helgen kommer tillbringas på Årsta runstens anläggning där både elit och div 1 kommer att gå nu i helgen. I dag är det Elit allsvenskan och de som rider i vårat lag är; Emma, Camilla, Dea och Annie.

Imorgon är det div 1 och vi har även ett lag där, där rider: Jossan(Med Frans), Aleksandra, Kanske Emma och kanske Annie!

Jag kommer såklart hålla alla tummarna på Vallentuna och jag hoppas att de har medvind hela vägen! :D

Eftersom att jag inte har någon häst och Vallentuna är medangagörer så kommer jag vara funktionär båda dagarna.

Måste gå nu, men uppdaterar er via mobilen om det finns internet! :D


Bild på en del av laget från Gotland förra året!
Från vänster: Paula, Dea, Annie, Emma och sen Tellan som inte är en vallentunare! :)

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0