SHOPPING

Å vad jobbigt allt blev, nu när vi kom hem så visade det sig att vi inte hade något internet=ingen bloggning. Så typiskt, jag hade ju tänkt göra några inlägg, men aja, pappa ringer imorgon och pratar med dem så förhoppningsvis så löser det sig snarast! :) när vi kom hem idag från Kalmar så red jag först Shadde i hagen en sväng och sedan ut en sväng på Sollemannen.


Cheval ridsport var på plats på lördagen och sålde väldigt mycket fint. Livsfarligt att gå in i affärer med fina saker för mig, köper alltid upp varenda krona som jag lyckats spara ihop.. Tog några mobil bilder på det jag köpt också så får ni se det iaf. båda hästarna passade sjukt bra i schabraket och Shadde passade jätte bra i tränset :)

Det jag köpte var:
•dyon träns till Shadde, likadant som Solle har
•gersemi tröja
•HV polo schabrak
•John whitikar keps

Och jag betalade allt SJÄLV faktiskt!^^

/Elina

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ingen som skriver så illa som du. Särskrivare är så jobbiga!

Tur victoria håller uppe standarden lite. :)

2012-06-11 @ 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0