GLAD MIDSOMMAR

Hejhej alla! Jag är ledsen för dålig uppdatering nu från mig men blogg appen funkar inte och har inte haft tid fblogga sitta vid datorn.. Men Ioggar in nu via internet på mobilen så det blir inte så bra. Har tappat min iPhone så hela framsidan är krossad så ser knappt vad jag skriver, hehe, skyller på det ifall det blir helt fel ord när jag skriver :P 
 
Jag är just nu hos min fina vän Pernilla med sara, Melina och danni(  dkrantz.blogg.se besöööök)  och har precis ätit en god midsommar middag. Vi ska snart vidare på lite party ;)
 
Idag fick båda pollarna ta det lite lugnt, Solle skrittade ut, han är så sjuuuukt fin just nu så han förstjänade det verkligen. Åh, skulle göra va som helst för att ta med honom till vingåker nästa helg. Det bästa med Solle är att han inte påvärkas så mycket av att han har vilat, han skulle lika gärna kunna gå in på tävlingsbanan imorgon och vara lika glad, men så kul ska vi inte ha det ;) bästa hästen, längtar tills vi kan ut och prestera på banan igen :D 
 
Shadde red jag en liten stund på ängen, provade en annan metod som funkade bra.Han är lite krånglig just nu så har fått lite hjälp hur jag ska rida, på söndag ska  en duktig tjej hjälpa mig så får vi se. hoppas att han skärper sig snart med sina dumheter. Uppdaterar er mer på söndag :)
 
Men jag ska fortsätta att vara social med mina fina vänner så hörs vi imorgon igen! Ha en super trevlig och rolig midsommar, det ska jag ha :D 
 
/Elina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0