VILL DU DESIGNA BLOGGENS NÄSTA DESIGN?

Som ni vet så kan varken jag eller Vici göra designer, jag har försökt men resultatet blir inte så lyckat. Det känns så tjatigt att be er göra headers till oss, men ärligt talat, så är många av er skit duktiga på det och det blir så himla mycket roligare att läsa en blogg med en fin header, right? ;)
 
Så nu tänkte vi vara jätte jobbiga och fråga er om någon skulle vilja göra vår nästa header/design här på bloggen. Massa länkar kommer delas ut till personen som gjort vår nästa header. Jag tänkte också att eftersom att det är NI som läser bloggen och bryr er mest om hur den ser ut så får ni vara 110% delaktiga i valet av nya designen. Alla som skickar in bidrag till [email protected] Hamnar på bloggen med en länk till era bloggar, så kom ihåg att skriva med er blogg adress i mailet (om ni har en blogg) så att ni får er länk! :)
 
Endast header eller en hel design har ingen betydelse. Kör gärnet världens bästa läsare låt fantasin flöda :D!
 
Bloggens första header
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, varför är inte Braven med på headern ni har nu?
Tacksam för svar:)

2012-07-28 @ 13:39:06
Postat av: Ellen

Vad roligt jag som längtat efter att göra headers!

2012-07-28 @ 15:54:56
URL: http://mitthastliv.wordpress.com
Postat av: kerstin falk

Ska man bara skicka in en heder då eller?

2012-07-28 @ 17:02:28
URL: http://ksf.blogg.se/
Postat av: kerstin falk

Ska man bara skicka in en header då eller?

2012-07-28 @ 17:02:33
URL: http://ksf.blogg.se/
Postat av: kerstin falk

ska man bara skicka in en header eller en hel design?

Svar: Man får välja, väljer man att göra en hel design så är det bra om man lägger in den på en test blogg och sedan länkar bloggen till oss så att vi ser hur den ser ut! :)
ponilovers.blogg.se

2012-07-28 @ 17:03:12
URL: http://ksf.blogg.se/
Postat av: Cara

Det är han, header bilden är halv.
Hehe eftersom jag gjorde den har jag orginalet i datorn ;)

2012-07-28 @ 18:02:09
Postat av: P

Tycker den ni har nu är riktigt snygg faktiskt! Och till Sara: han är visst med :)

2012-07-28 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0