Tävling Rånäs Ridklubb

Lördag
 
Kom till tävlingsplatsen på förmiddagen. Hann gå runt och kolla på anläggningen, träffa Erika och Julia, knoppa Bravens man osv. Det var skönt att ha gott om tid på sig. Skulle starta vid 14.43, så jag började rida fram i ungefär 40min. Han var rätt spänd och hade svårt att slappna av, så jag försökte rida massa lösgörande arbete. Men jag lyckades inte få igenom honom helt ändå. På banan var han ouppmärksam och lite tittig. Jag var även väldigt slarvig i min ridning.. Så det blev några missförstånd. Jag var inte speciellt nöjd med den ritten men fick ändå 66.09%. Kom 8:a av 21st. 
 
Tack Erika och Julia som hjälpte mig under hela dagen. Det var otroligt roligt! :D
 
 
Söndag
 
Gick en promenad med honom i spö regnet på morgonen, vilket varken han eller jag var så nöjda med, haha. Sedan gick jag till ridhuset och kollade på några ungponny klasser. Skulle starta vid 12.12 så jag red fram ca 30min. Han var avspänd och allert. Han gjorde alla skolorna och övningarna bra. Tävlingsbanan var även jätte dålig, lerig och blöt. Så Braven skuttade över alla vattenpölar, haha! Jag har inte så nöjd över den här tävlingen heller eftersom jag var slarvig och red dåligt. Resultatet blev 67.07 och vi kom precis utanför placering.
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv,Vicky!
Det var grymt! Kram <3

2012-07-17 @ 13:38:39
URL: http://jlandersson.blogg.se
Postat av: Erika Andersson

Va nöjd kvinna! Ni var skitfina och han såg inte alls tittig eller spänd ut! ;)

2012-07-17 @ 15:59:34
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0