SUMMER FEELINGS

Idag är första dagen med sol på väldigt länge här och jag har njutit för fulla muggar nästan hela dagen och stekt mig själv i solen. Imorse var jag i stallet och fixade allt runt hästarna och red över¨vägen på Solle som asusual är helt under bar just nu, hoppas att det håller i sig! :D Sedan red jag Shadde på den stora banan. Han har fått tagit det lugnt nu i flera dagar och bara fått gått i skogen och mojsat. Jag ställde igenom honom och kände på honom fram och tillbaka. Till en början var han lite hård i munnen och släppte inte riktigt bettet, men efter ett gäng volter och ställningar till både höger och vänster så släppte han efter och vart väldigt mjuk och fin i munnen.
 
Jag ska snart slänga i mig lite mat här hemma och sedan cykla till stallet igen för att ta in Frans och Solle samt byta vatten till dem som jag inte orkade imorse, hehe. Jag vill vänta så länge som möjligt med att ta in dem idag för det är så härligt väder ute och riktig kvälls sol. Sitter ute vid poolen i bikini och läser lite. Dör vad skönt, det här är sommar, så ska det vara! :))
 
Älskar den här bilden, den känns så somrig ;D
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0