länge sedan

Hej! Det var länge sen jag blogga och jag är ledsen för det. Det har hänt en massa saker, jag kommer berätta för er men inte idag. Har massa videos att visa er, från Mads träningen, Birgitta träningen och från en Pay and Jump med Braven. Måste väl även berätta om Gripens meeting. :)
 
Ni kommer kanske få vänta tills på måndag. För jag åker till Finland idag och kommer hem på måndag kväll. Så ni får stå ut och jag hoppas Elina är duktig på att blogga medans jag är borta. 
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad skönt att du är tillbaka nu Vicky! :)

2012-07-05 @ 14:32:44
Postat av: Annika

Åhh, coolt att du kommer till Finland. Jag bor där så :)

2012-07-05 @ 17:42:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emma

Ska du till Morgan Riks med Braven nästa vecka? :)
Jag har nämligen en gul morgan på foder och ska dit! ;)

2012-07-05 @ 19:24:53
URL: http://emaapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0