HOMEEEEEEEEE

Heeeeej, i'm back! Vici har ju sugit med att blogga så det har ju inte hänt så himla mycket här nu de här dagarna..
 
Jag har iaf haft det sjukt kul och jag vill tillbaka igen, så himla roligt att hänga med alla tjejerna där. Det var lite stelt när jag kom eftersom att jag inte kände någon och det var inte så många där. Igår var jag ensam i stort sätt hela dagen eftersom att Ann var och tränade så skötte jag allt. På kvällen sedan så tränade jag för Ann, hoppade in i en hoppgrupp och det gick så jävla bra. Han var sjukt fin och Ann sa flera gånger att han minst går 130 och att han är jätte duktig på att hoppa, så det gäller bara att få till honom på marken så kommer han bli jätte bra sa hon, vilket var sjukt roligt att höra. Så igår gick jag runt med ett stort leende på läpparna, trodde verkligen inte att han skulle få så mycket lovord vilket var extra roligt då.
 
Idag så har det varit så sjukt roligt, vi var 5 tjejer idag och vi hade kommit mycket närmare varandra. Vi började med att skritta ut barbacka i skogen på ett gäng av Anns hästar och seda skurade och mockade vi stallet. Efter det drog vi hem till Ann och käkade lite lunch och sedan drog vi och badade. Ann lämnade oss där och kom och hämtade oss efter 2 timmar. Ingen av oss är väl speciellt bad galna men vi lyckade ta oss ner med benen iaf, YEY! sen låg vi bara på bryggan och solade och hade det bra. När vi kom tillbaka sen så hade mamma och pappa redan kommit men de fick vänta för vi skulle ut och gallopera ute på åkern. Jag tog Shadde, han var pigg och glad! :D
 
Jag har haft det sjukt kul, speciellt idag och jag längtar tills jag åker tillbaka nästa gång. Tror att jag åker tillbaka v29 och då tar jag med både Shadde och Solle! :)
 
 
Sån här årdning har jag lyckats hålla, ger mig själv en liten klapp på axeln för det!
 
/Elina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0