GODMORGON

OBS, blogg.se laggar så detta inlägget fick bli tidsinställt.
 
Jag har tagit lite blogg ledigt nu i några dagar som ni kanske märkt, har helt enkelt inte kännt för att blogga. Klockan är kvart i 8 och vi ska åka mot stallet nu för att fixa hästarna och jag ska rida Solle och Shadde. Jag tänkte rida båda en lång sväng över vägen så att de får ha lite kul samt bygga lite rumpmuskler i sandtaget! :) Hade tänkt att vara snabb i stallet idag då solen skiner för en gångs skull här i stockholm. Det har inte blivit så mycket till solning denna sommar med tanke på att vädret har varit som det vart, så man måste ta vara på alla tillfällen helt enkelt!
 
 
 
Ikväll kommer de från stallet hem till oss, vi ska grilla, bada i poolen, snacka osv. Jag och mamma ska fixa lite till det idag medans pappa kör ut Jossan och Stormis till Ann, nu är det hennes tur! ;) Tyvärr så kunde inte alla vara med den här gången då det var många som skulle bort så vi får köra flera gånger helt enkelt.
 
Bara för att vara deprimerande mitt i allt så får ni en gulle bild från i vintras där ni även ser pap och Emil. fr vänster; Jossan och Mint/Pappa och Emil/ Jag och Frans/ Essie och Mary.
 
 

 
VICI, LYCKA TILL PÅ FJORD-SM NU, BLÅGULT VILL VI SE!!!! :DD PUSS PÅ RUMPAAN♥♥

 
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0