Frågestund OM Elina!

Hej Elina och Vickys läsare, Essie här! Eftersom båda dom är lite dåliga på att blogga just nu tog jag saken i egna händer mihihi. Det är såhär att jag känner ju Elina väldigt bra, typ vet allt om henne hehe så jag tänkte att ni kunde få ställa massa frågor till mig OM Elina så svarar jag på dom! Det får vara hur galet som helst, fråga frågor ni ALLTID velat veta om henne osv. Vill ni fråga en lite mer pinsam fråga är det bara att vara anonym. Men jag kommer såklart fråga Elina vilka frågor som hon tycker är okej att jag svarar på.
 
Så alltså, allt mellan himmel och jord om hur Elina är som person, vilka galna grejer vi har gjort osv. Ni får såklart ställa frågor även till mig, om ni vill det. Men ah! Hoppas ni kommer med riktigt roliga frågor som jag kan sitta och skratta åt när jag svarar bara för att jag tänker igenom dom!
Anledningen till att jag inte tar med Vicky i det här är för att jag inte har pratat med henne och frågat om det var okej.
 
Ni kan ju till exempel fråga vad vi gjorde den här kvälle bilden togs .. hehe ;)

Puss från mig och min ponny!
/ www.essiecederroth.myshowroom.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför en bild på Alexandra och winnetoo? ;) såg även att hon var med på det övre inlägget som Elina skrev också, fast då på en annan häst. Kan det ha blivit lite fel? ;)

2012-07-09 @ 21:14:43
URL: http://emmadaahlen.blogg.se
Postat av: SophiaH

Dricker Elina?:D roligaste minnet från någon fest?;)

2012-07-09 @ 21:40:37
Postat av: Sandra

Vad gjorde ni kvällen bilden togs, haha? ;)
Vad är det KNÄPPASTE ni gjort?

2012-07-09 @ 22:07:11
Postat av: Anonym

Vad är det pinsamaste ni har varit med om?
Har Elina br

2012-07-10 @ 02:15:13
Postat av: Anonym

Vad är det pinsamaste ni har varit med om?
Är Elina rolig när hon är full (om hon har blivit det)
Kmr man se Elina mer gånger i srk (södertäle ridklubb)??:)

2012-07-10 @ 02:17:43
Postat av: Anonym

Vad är det pinsamaste ni har varit med om?
Är Elina rolig när hon är full (om hon har blivit det)
Kmr man se Elina mer gånger i srk (södertäle ridklubb)??:)

2012-07-10 @ 02:17:44
Postat av: Sandra

Vad är ert mest underliga minne?

2012-07-10 @ 19:21:04
URL: http://ponnykonst.blogg.se
Postat av: sonja

vad är det mest korkade n glömt till en tävling?

2012-07-10 @ 21:39:14
URL: http://youngjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0