Essie svarar!

 
vad är det mest korkade n glömt till en tävling?
Jag har faktiskt aldrig glömt något speciellt .. Vatten hink och nummerlapp är nog det värsta. Elina har glömt hela outfiten en gång (ridbyxor,skjorta osv.)
 
Vad är ert mest underliga minne?
Vi sprang runt i elinas hus med gosedjur och kanin öron, det spelades även lite guitar hero . Sen satt vi även hos våran kompis här om kvällen och sjöng lite one direction. Det var skoj!
 
 
Vad är det pinsamaste ni har varit med om? Är Elina rolig när hon är full (om hon har blivit det) Kmr man se Elina mer gånger i srk (södertäle ridklubb)??:)
Jag, Elina och Bea fick frågan vart närmaste postkontor fanns i stan av en kille, och Elina pekade mot två brevlådor. Det var riktigt kul men även jävligt pinsamt. Elina är alltid rolig!
Om klasserna och helgen passar Elina och hennes familj lär dom synas där igen ja! :)
 
Vad gjorde ni kvällen bilden togs, haha? ;) Vad är det KNÄPPASTE ni gjort?
Haha, det var på våran skolavslutning. Det var kanske 150 pers där och jag och Elina satte oss helt ensamma på bryggan och pratade om våra liv. Både bra och dåliga saker. Mycket skratt. Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket .. Alltså det är nog gången med dom där gosedjuren .. vi kom på oss själva senare och undrade va fan vi höll på med. Juste, och när Elina inte orkade bära sin väska så den hamnade på huvet istället! Åh vad jag skrattade!
 
Dricker Elina?:D roligaste minnet från någon fest?;)
Alla dricker väll för att överleva ;) När Elina hittades i boden utanför mitt hus (jag hade fest) med min gamla klasskompis. Han hade för övrigt dragit in henne där. Haha.
 
 
Varför en bild på Alexandra och winnetoo? ;) såg även att hon var med på det övre inlägget som Elina skrev också, fast då på en annan häst. Kan det ha blivit lite fel? ;)
Det har nog blivit något fel!
 
Är Elina lika rolig IRL som hon är på bloggen? :-) Umgås ni mycket? Galnaste slash dummaste Elina gjort? Hur är hon som kompis? Kram!
OM Elina är lika rolig! haha. Jag tycker inte att hon visar sig så rolig på bloggen. För hon är 10x roligare i verkligheten. Ni skulle aldrig tro mig om jag berättade hur hon är. Hon är en klass för sig! Jag tycker att vi umgås för lite! Men vi går i samma skola och har hästarna i samma stall så det blir en del. Tyvärr gick vi olika veckor (tidigt/sent) nu sista terminen men hösten var det vi varje dag. Elina har gjort många dumma grejer! Hon är inte jättesmart i alla lägen så ibland kommer det ut lite meningar folk inte förstår något av,
Elina är verkligen en person som får en på GRYMT humör, hon är alltid glad och är hon inte det så är hon även rolig när hon är ledsen. Jag skojar faktiskt inte när jag säger att hon är en av mina absolut NÄRMASTE vänner och en av få jag har roligast med!
 
 
 
Din dröm i framtiden?
Min är nog att vara lycklig! (vad det nu går ut på)
Elina : Gift med en snygg jävel, eller en döende rik man som hon ärver pengar ifrån när han dör.
 
vad är eran favvomat? Favvo godis & dricka
Min varierar, men oxfile 'är aldrig fel! Sen är Cola Zero och chocklad det bästa.
Elina favoritmat är tacos sen tror jag hon gillar döskallar och ramlösa!
 
vilken av dina hästar/ponnys är roligast att rida? samt ''pyssla'' med?
Jag har bara en ponny, men hon är inte lika gosig som min gamla. Sen är hon mycket mer att jobba med så det är roligare att rida henne. Men salut är skönast att rida då man inte kräver något av honom.
Tror Elina tycker om solle mest i alla lägen!
.
Tack för mig! Tråkigt med så lite frågor bara för jag har så mycket svar på lager! Ni kommer säkert hitta mig här fler gånger men ni hittar mig även på www.essiecederroth.myshowroom.se ! Nu har jag tyvärr inte bloggat på två dagar då myshowroom har vart helt konstigt. Men puss på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

Ni verkar så goa!

2012-07-18 @ 16:33:41
URL: http://matildabaremo.blogg.se
Postat av: Lovis Green

Vad har hänt med Frans? Det var evigheter sedan jag var inne och kikade...

Svar: Min syster har honom nu! :)
ponilovers.blogg.se

2012-07-18 @ 19:26:21
URL: http://www.teamgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0