DAGEN

Hallihallå bloggen! Har precis käkat god thaimat och sitter nu i soffan med datorn framför TV:n, tycker att jag är väl förtjänt det efter att ha städat hela stallet idag med mamma, pappa, Björn och Ulrica, plus att jag har ridit 3 hästar, hehe slitigt ;)
 
Finns inte så mycket att berätta om ridpasset med Solle och Shadde eftersom att de bara skrittade ut en lång runda på långa tyglar. Stormis red jag igenom lite på banan. I början var han lite trotsig och ville inte riktigt, han tar för sig för minsta lilla verkligen! Men efter lite om och men så gav han sig tillslut och han var sjukt fin, skulle kunna rida honom i evigheter från det läget. Gjorde mycket öppnor och slutor längst långsidorna och han fick verkligen igång bakkärran och trampade på ordentligt, jätte kul! :)
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, mums på den ponnyn alltså, snacka om att han är otroligt fin/kul/rolig/härlig att rida och dessutom ögongodis att se på.
 
Tryck på bilden för att komma till Jossans blogg där ni kan läsa om både Stormis och Frans
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0