CONGRATZ TO MYSELF

17 år i staden idag, yäääääh!!! En så länge har hela min födelsedag varit awesome, igår kväll var jag hos en kompis och vid tolv slaget så ställde sig alla runt mig och sjön, tjoho, vart lycklig! :D Väcktes imorse av min familj som alltid måste komma på något galet såfort det är JAG som fyller år, förra året kom de in med kastrulllock och gick och slog och sjöng som satan, och falsk också. Idag vaknar jag av att Jossan kommer in i mitt rum med en vatten flaska och börjar spraya i mitt ansikte, jag  blir as rädd men sket nästan på mig när jag ser Jossan stå en halvmeter ifrån mitt ansikte med ett cyklop i ansiktet som gör att hon ser ut som ett monster, haha. Sedan står Jesper, min bror med ett fiskespö och slänger lite över mitt ansikte, på det fanns ett litet paket.. Kul tänkte jag, får något normalt iaf denna morgonen, ÖÖÖÖÖ FEEEEL. Jag öppnar paketet och får en påse med fiskinälvor, mums, trodde att jag skulle spy.
 
Efter det så har det rullat på, öppnat lite paket nu på morgonen och fick bla back on track handleds skydd till min handled som jag har lite problem med, sen ett par dyon tyglar samt benskydd fram och bak till Shadde.
 
Jag tror att jag tar ledigt från stallet idag faktiskt och åker in till stan en sväng för lite shopping med Essie och Bea.
 
YOLO alla readers, hörs later!
/Elina
 

Kommentarer
Postat av: Jenny, Hovslagarstudent

Jag har också problem med mina handleder ibland, oftast efter att jag jobbat på mer än en häst under dagen. Dock har jag börjat använda hästapållens liniment direkt efter att jag duschat de dagar jag har jobbat lite mer. Har inte haft problem alls sedan jag började med det! :P Bara ett tips.

BoT har inte gjort ngn direkt skillnad på mig, annat än att ryggbältet håller ryggen varm och fri från drag på vintern.

2012-07-15 @ 15:21:22
URL: http://www.jennyqarlsson.se
Postat av: Amanda - lifeofshowjumping.com

Grattis i efterskott!! :)

2012-07-15 @ 16:44:44
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0