långpromenad

Idag hade jag som sagt studiedag! Jag åkte med bussen till stallet vid 11.50, där mötte jag Becka. Vi mockade, böt vatten, fixa all mat och sen hämta vi hästarna från hagen. Vi ställde dem vid ridbanan och stod och borsta dem i vårsolen! Det var jätte varmt och det var så skönt, Både vi och hästarna njöt! :D

Sen gick jag en långpromenad med Braven på andra sidan vägen, det var väldigt mysigt och han skötte sig galant! Dock tyckte jag att det var sjukt jobbigt att pulsa fram i snön, speciellt efter en timma. Sammanlagt var vi ute i 1timma och 20minuter.  :)

Becka följde med en sväng men sen vek hon av och red istället lite på ridbanan. Hon hade varit fin och becka var väldigt nöjd! :)








/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste eran blogg lite förut, men har inte gjort det på ett tag, men nu när jag kollar, gud vad fin Braven är!:) Duktig du är Victoria:)

2012-02-14 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0