träning med Rox

Igår var jag och träna med Roxi för Ulrica. Det var egentligen meningen att jag skulle hinna tömköra Braven innan, men min pappa kom hem så sent, så jag hann aldrig göra det.

Träningen gick iaf SUPER! Länge sen hon känts så bra, en av de bästa passen på henne faktiskt! Även fast jag red på pelham bettet, så skulle hon nog ha gått lika bra på det tre delade eftersom jag knappt tog i henne. Hon var uppe med ryggen och hon hade sånt swung. Vi tränade mycket på samling och hon har blivit sjukt bra på det! I slutet av passet red jag igenom LA:P1 programmet, Ulrica sa att det skulle legat typ på 70% om det hade varit på tävling.

Synd att det aldrig kan gå lika bra på tävling som på träning, iaf på Roxi, fast hon kanske överaskar mig på nästa tävling? ;)



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker du starta någon LA:P1 på roxi någon gång?:)

2012-02-25 @ 09:41:03
Postat av: Julia

Gud så fina bilder verkligen! Ni är så sjukt fina & duktiga!Kram <3

2012-02-25 @ 23:01:15
URL: http://jlandersson.blogg.se/
Postat av: Jorunn Lavonius

Hon är så grymt maffig och fin!

2012-02-26 @ 16:35:48
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/
Postat av: Linn Ingvarsson

Det går inte att kommentar inlägget med bilder på dig och Braven från tävlingen så jag skriver här i stället. Jag ville bara säga att det såg himla fint ut för er!

2012-02-27 @ 12:59:58
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0